От определено време карам със спортен филтър JR който се слага директно във филтър кутията ( не конус ), но да ви кажа честно не съм особено доволен понеже не усетих и грам разлика във вървежа. Чел съм мнения на хора със спортни филтри които усещали разликата (конуси) и предимно бензинови коли де. Може ли да е от това че си е във филтър кутията и за това да няма никакъв ефект? И на дизела може ли да се слага конус?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнения за JR спортен филтър
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеОт определено време карам със спортен филтър JR който се слага директно във филтър кутията ( не конус ), но да ви кажа честно не съм особено доволен понеже не усетих и грам разлика във вървежа. Чел съм мнения на хора със спортни филтри които усещали разликата (конуси) и предимно бензинови коли де. Може ли да е от това че си е във филтър кутията и за това да няма никакъв ефект? И на дизела може ли да се слага конус?"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
-
Само в този раздел, не беше коментиран спортният филтър. Това са темите от другите раздели :
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеСамо в този раздел, не беше коментиран спортният филтър. Това са темите от другите раздели :
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2
Comment
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеОбсъждан е ефекта само при бензинови коли. Тук си говорим за 166 дизел.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеСпорта и дизела малко не се връзват, ама може да има някой.Last edited by RoMAN; d.m.y г., 20:49.
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеСпорта и дизела малко не се връзват, ама може да има някой.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеАз че съм "бензинджия" уж ти казвам че с чип и филтър нещата при дизела стават страшни дори и при 166, така че има значение!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеЛично аз не останах с такова впечатление за това питам дали ще е по-добър ефекта при конуса.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеС какво мери колата та разбра че няма ефект. Според мене поне ще ти намали разхода ако не друго. От конус и реплейсмънт в твоя случай реплейсмънта е по добре, защото конуса най-много да не можеш да го изолираш както трябва. Още нещо чип имаш ли, и ако твърдо си решил да сменяш филтура ти препоръчвам K&N. Лично за мене е по- добър от JR.
п.п. Разхода си е същия и не се е променил след филтъра. Само си намаля след чипа.Last edited by RoMAN; d.m.y г., 02:47.
Comment
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеЛично аз не останах с такова впечатление за това питам дали ще е по-добър ефекта при конуса.
По твоя въпрос: според мен и конус да сложиш, пак няма да има разлика поради следните причини:
1. Нашите мотори са с принудително пълнене и компресорът винаги си вкарва достатъчно въздух, така че разликата спортен/обикновен не е толкова голяма както при двигателите с атмосферно пълнене.
2. При една по малка бензинова кола обикновено има повече място отпред и съответно колегите успяват да изнесат конусния филтър по-далеч от мотора и ако го изолират добре и му осигурят и приток на въздух направо отвън (който е по-студен от този около двигателя) нещата се подобряват не само заради по-малкото съпротивление на спортния филтър, но и заради привличането на по-студен въздух за двигателя. При нас първо няма място и второ кутията си е направена така че да има приток на студен въздух (някъде под левия калник), така че упражнението си губи смисъла и няма да има ефект.
3. Чипът ти дава 30-40 коня, което са 20-30% увеличение на мощността, а спортният филтър не може да ти даде и 1 кон, така че каквото можеш да извадиш от тоя мотор си го извадил - конусът няма нищо да помогне.
П.П. Оттук натам можеш да качиш още коне главно с 1) подобряване на чипа и 2) с по-голяма турбина, което е свързано с преработка на още доста неща по колата.
Comment
-
Ако може да подметна тук нещо за размисъл - как точно моя фабричен филтър удушава 2.0ТС-ката, след като всички 166-ци са с един и същ филтър?? Като почнем от 2,0-ката през дизелите, през турбобензините и свършим с 3,0 V6 в кутията е все едноАко моя филтър не може да нахрани 2-ка мотор с въздух, как захранва 3,0
Не ми отговаряйте
и не търсете разлика във вървенето щото няма да намерите
Last edited by code; d.m.y г., 17:17.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment